Administrator techniczny obiektu belmeb

Izdebnik 10 lut
  • Lokalizacja Izdebnik
  • Wymiar pracy Pełen etat
  • Branża Produkcja
  • Rodzaj umowy Umowa o prace
Opis

Główne zadania realizowane na stanowisku:

Utrzymanie infrastruktury technicznej obiektu w stanie zapewniającym jego właściwą eksploatację i pełną funkcjonalność dla potrzeb firmy:
- Zarządzanie gospodarką, odpadami firmy;
- Nadzór nad stanem technicznym budynków;
Zarządzanie gospodarką energetyczną spółki;
- Zarządzanie gospodarką wodną spółki;
- Nadzór nad stanem technicznym, przeglądami, naprawami, modernizacją wózków widłowych;
- Nadzór nad flotą samochodową firmy;
- Zapewnienie bezpieczeństwa firmy – negocjacje i zawieranie umów z firmami ochrony, monitoringu, konwojowania, alarmów i systemów włamaniowych oraz przeciwpożarowych. Dbanie o regularne serwisowanie i przeglądy tych systemów;
- Bieżący nadzór nad umowami telekomunikacyjnymi z siecią telefonii komórkowej
- Organizowanie wszelkich potrzebnych działań związanych z działaniami oddziałów firmy, a zgłaszanymi przez kierowników oddziałów;
-Współpraca z Inspektorem BHP w zakresie bezpieczeństwa środowiska pracy;
-Organizowanie pracy firm współpracujących (np. firm remontowo-budowlanych, serwisowych itp.);

Oczekiwania:
• minimum 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
• umiejętność obsługi pakietu MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem Excela)
• skrupulatność i sumienność
• szybkość działania
• podzielność uwagi i umiejętność pracy nad kilkoma rzeczami na raz
• wysoka kultura osobista
• pozytywne nastawienie

Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace
• stałe wynagrodzenie i system premiowy uzależnione od wyników pracy
• specjalistyczne szkolenia
• przyjazna atmosfera w pracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres sekretariat@belmeb.pl
lub bezpośrednio w siedzibie firmy Belmeb Sp. z o.o.
tel. 12/ 273 22 24

Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zamieszczonych w niniejszym CV przez BELMEB Sp. z o.o. w celu realizacji procesu rekrutacji.”

Administratorem danych osobowych jest BELMEB Sp. z o.o. z siedzibą w Izdebniku. Adres: 34-144 Izdebnik ul. Krakowska 77. W celu kontaktu dotyczącego przetwarzania i ochrony danych osobowych można wysyłać wiadomość email na adres: dane@belmeb.pl. Administrator danych będzie przetwarzał Twoje dane osobowe w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Twojej zgody. Twoje dane osobowe nie zostaną ujawnione żadnym podmiotom trzecim i przechowywane będą przez Administratora przez okres rekrutacji, a po jego zakończeniu zostaną usunięte. Przysługuje Ci prawo dostępu do treści swoich danych, sprostowania ich (poprawiania); żądania usunięcia, ograniczenia, przeniesienia i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Masz także, prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych, jednak cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem. Podanie swoich danych osobowych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Administrator danych nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany, z uwzględnieniem profilowania, w oparciu o przetwarzane dane osobowe.

Kontaktując się, powołaj się na MiastoInfoWyślij wiadomość

Zobacz więcej