Opiekun klienta [NETMAR; Myślenice]
- Lokalizacja Myślenice
- Wymiar pracy Pełen etat
- Branża Obsługa klienta i call center
NETMAR
Od 16 lat świadczymy wysokiej jakości usługi telekomunikacyjne na terenie województwa małopolskiego i mazowieckiego. Doświadczenie, nowoczesne technologie, a przede wszystkim uczciwość i zaangażowanie w kontakcie z każdym naszym Klientem – sprawiają, że jesteśmy miejscem, w którym chce się pracować. Pasja, z jaką doskonalimy naszą ofertę, wpływa na ciągły rozwój firmy.
Aktualnie poszukujemy zainteresowanych rozwojem zawodowym na stanowisku: OPIEKUN KLIENTA
Miejsce pracy: Myślenice
Obowiązki:
- budowanie trwałych relacji z klientami, wzmacniających jakość świadczonych usług oraz pozycję marki firmy w środowisku lokalnym
- realizacja bieżących zadań w zakresie procesów o charakterze marketingowym, w tym obsługa systemu CRM
- analiza skuteczności prowadzonych działań, np. udział w badaniu satysfakcji klienta, przygotowywanie zleconych raportów
ewidencja prowadzonej dokumentacji wg przyjętych standardów.
Oczekujemy więc:
- umiejętności w utrzymywaniu z klientami – relacji opartych na zaufaniu i uczciwości
- zaangażowania w trosce o jakość prezentowanych i świadczonych usług
- nastawienia na cel przy jednoczesnym szacunku do potrzeb drugiego człowieka
- odpowiedzialności za powierzone zadanie i umiejętności wyciągania wniosków
- umiejętności analitycznego myślenia
- predyspozycji do prezentowania oferty firmy – mile widziane doświadczenie w podobnym zakresie
Możemy zaoferować:
- umowę o pracę
- możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia zawodowego
- dobrą atmosferę w zespole profesjonalistów.
Zapraszamy do aplikowania poprzez wysłanie swojego CV na adres: rekrutacja@netmar.net.pl wraz z krótkim uzasadnieniem swojej motywacji do pracy w NETMAR.
rekrutacja@netmar.net.pl