Opiekun klienta [NETMAR; Myślenice]

Myślenice 5 cze 2021
  • Lokalizacja Myślenice
  • Wymiar pracy Pełen etat
  • Branża Obsługa klienta i call center
Opis

NETMAR

Od 16 lat świadczymy wysokiej jakości usługi telekomunikacyjne na terenie województwa małopolskiego i mazowieckiego. Doświadczenie, nowoczesne technologie, a przede wszystkim uczciwość i zaangażowanie w kontakcie z każdym naszym Klientem – sprawiają, że jesteśmy miejscem, w którym chce się pracować. Pasja, z jaką doskonalimy naszą ofertę, wpływa na ciągły rozwój firmy.



Aktualnie poszukujemy zainteresowanych rozwojem zawodowym na stanowisku: OPIEKUN KLIENTA

Miejsce pracy: Myślenice



Obowiązki:
- budowanie trwałych relacji z klientami, wzmacniających jakość świadczonych usług oraz pozycję marki firmy w środowisku lokalnym
- realizacja bieżących zadań w zakresie procesów o charakterze marketingowym, w tym obsługa systemu CRM
- analiza skuteczności prowadzonych działań, np. udział w badaniu satysfakcji klienta, przygotowywanie zleconych raportów
ewidencja prowadzonej dokumentacji wg przyjętych standardów.


Oczekujemy więc:
- umiejętności w utrzymywaniu z klientami – relacji opartych na zaufaniu i uczciwości
- zaangażowania w trosce o jakość prezentowanych i świadczonych usług
- nastawienia na cel przy jednoczesnym szacunku do potrzeb drugiego człowieka
- odpowiedzialności za powierzone zadanie i umiejętności wyciągania wniosków
- umiejętności analitycznego myślenia
- predyspozycji do prezentowania oferty firmy – mile widziane doświadczenie w podobnym zakresie


Możemy zaoferować:
- umowę o pracę
- możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia zawodowego
- dobrą atmosferę w zespole profesjonalistów.

Zapraszamy do aplikowania poprzez wysłanie swojego CV na adres: rekrutacja@netmar.net.pl wraz z krótkim uzasadnieniem swojej motywacji do pracy w NETMAR.


rekrutacja@netmar.net.pl

Kontaktując się, powołaj się na MiastoInfoWyślij wiadomość

Zobacz więcej

Numer telefonu

Zadzwoń Wyślij SMS Anuluj