Praca Ubezpieczenia
- Lokalizacja Krzyszkowice
- Wymiar pracy Pełen etat
- Branża Biuro i administracja
- Rodzaj umowy Inna
W związku z rozwojem i realizacją nowych projektów poszukujemy pracownika biurowego .
Zakres obowiązków:
• Realizacja zadań administracyjno-biurowych
• Prowadzenie korespondencji oraz ewidencja dokumentacji
• Wsparcie w realizacji bieżących zadań i projektów
• Dbanie o wizerunek firmy
• Umawianie wizyt, obsługa klientów
Od kandydatów oczekujemy:
- rejestracji w urzędzie pracy
- wykształcenia średniego,
- dobrej organizacji pracy i umiejętności wykonywania wielu zadań
równolegle,
- komunikatywności,
- entuzjazmu, energii w działaniu i pozytywnego nastawienia,
- umiejętności obsługi komputera
W zamian za profesjonalizm i zaangażowanie oferujemy:
• umowa o pracę
• przyjazną atmosferę pracy
• Prosimy o wysyłanie zgłoszeń na adres e-mail sektorubezpieczen@gmail.com wraz z załączoną klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.”