Pracownik biurowy, administracja | RODO | Wysokie kwalifikacje | Doświadczenie | Znalazłeś mnie!

12 sie 2018
  • Oferta od Osoby prywatnej
Opis

Poszukuję pracy w nowopowstałych / rozwijających się przedsiębiorstwach, które mogę wzbogacić swoim doświadczeniem i szerokim wachlarzem umiejętności.
Posiadam wykształcenie wyższe ekonomiczne z wieloletnim doświadczeniem w pracy biurowej i szerokim zakresem umiejętności. (Praca na stanowisku wsparcia marketingowego, administracja sklepu online z elementami zarządzania stanami magazynowymi, ubezpieczenia)

W Pana/Pani firmie mogę profesjonalnie zająć się:

1. Dbaniem o najwyższy poziom ochrony danych osobowych (RODO)
2. Obsługą sprzedaży stacjonarnej / sklepu online /allegro / OLX
3. Prowadzeniem strony www (wordpress)/ strony FB / Homebook / Pinterest (merytorycznie i graficznie)
4. Fotografią produktową / obróbka zdjęć / szeroko-rozumianą grafiką (ważna kwestia jeśli firma jest producentem i potrzebuje zdjęć / wizualizacji produktów)
5. Obsługą ubezpieczeniową majątku firmowego / pojazdów
6. Analizą aktualnej struktury organizacyjnej i planowaniem wdrożeń mających na celu optymalizację pracy i kosztów
7. Obsługą marketingową, przygotowywaniem materiałów reklamowych, poszukiwaniem dostawców marketingowych.
8. Kontrolą nad aktualnymi procesami w przedsiębiorstwie, zarządzaniem pracą pracowników
9. Prowadzeniem kampanii reklamowych w Google, Facebook.
10. Utworzeniem profilu firmy w Google i jego administracją.
11. Szeroko rozumianym zarządzaniem pracy
12. Koordynacją prac pomiędzy poszczególnymi działami w firmie
13. Kompleksową obsługą klienta / kontrahenta

Krótko o mnie:
Jestem osobą, która nie lubi się ograniczać tylko do zakresu pracy na danym stanowisku. Nastawiony jestem na ciągły rozwój osobisty. Wychodzę z założenia, że "kto nie idzie do przodu, ten się cofa". Cechuje mnie wysoka elastyczność interpersonalna i "wrodzona" cierpliwość, która jest nieoceniona na stanowiskach typu front office. Wypracowana odpowiedzialność i rzetelność przydała się w elementach back office`u. Sam tworzyłem narzędzia wspomagające procesy sprzedażowo-administracyjne dla mnie jak i współpracowników. We własnym zakresie szkoliłem się w zakresie marketingu aby usprawnić proces cross-sellingu i nauczyłem się podstaw e marketingu w sieci (Google AdWords, Analytics, SEO, Facebook). Potrafię tworzyć grafiki czy to do strony www czy też na potrzeby reklam stacjonarnych, wizytówek itp (Program Adobe Photoshop). Z zamiłowania lubię fotografię i jej obróbkę (Adobe Lightroom). Potrafię tworzyć statyczne strony www w języku HTML a obecnie uczę się języka PHP. Potrafię w krótkim czasie zaadoptować się do danego stanowiska

Krótko o moich umiejętnościach:
• Bardzo dobra obsługa: Adobe Photoshop, Lightroom | Microsoft Word, Excell, PowerPoint
• Umiejętność szybkiego uczenia się i adaptacji zawodowej
• Umiejętność pracy w zespole - komunikatywność
• Punktualność, samodyscyplina, elastyczność
• Języki obce: Angielski – poziom B2+ (Post-Intermediate)
• Czynne prawo jazdy kat. B
• Umiejętność analizy sprzedaży (Google Analitycs)
• Prowadzenie kampanii Adwords
• Umiejętność fotografii produktowej
• Łatwość nawiązywania kontaktów
• Obsługa e-sklepu (Comarch)
• Umiejętność organizacji pracy

Orientacyjny obszar pracy w załączonej grafice. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani moim portfolio zdjęć / grafik w mailu prześlę „próbki” i link do Adobe Stock

Zainteresowane osoby prosiłbym o kontakt na email:
and.pl.0088@gmail.com
w emailu zwrotnym prześlę dane kontaktowe i odpowiednie zgody dot. przetwarzania moich danych (RODO)


email:
and.pl.0088@gmail.com

Kontaktując się, powołaj się na MiastoInfoWyślij wiadomość

Zobacz więcej

Numer telefonu

0

Zadzwoń Wyślij SMS Anuluj